DOOR - Дигитални отворени образовни ресурси
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • Српски (ћирилица) 
    • Српски (ћирилица)
    • Српски (латиница)
    • Енглески
    • Босански
    • Хрватски
    • Мађарски
    • Бугарски
    • Slovenčina
    • Албански
    • Румунски
    • Руски
  • Пријава
Преглед записа 
  •   Дигитални отворени образовни ресурси
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Преглед записа
  •   Дигитални отворени образовни ресурси
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Преглед записа
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Мерење површине геометријских фигура задатом мером, утврђивање

Thumbnail
2021
3.170.JPG (150.5Kb)
Колекције
Моја школа - РТС Планета
Метаподаци
Приказ свих података о запису
Опис:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Математику (трећи разред). Ученик ће бити у стању да: измери површину геометријске фигуре задатом мером (правоугаоником, квадратом и троуглом); примењује концепт мерења у једноставним реалним ситуацијама.
Кључне речи:
мерење површине / поплочавање / мерне јединице / нестандардне мерне јединице / површ / појам површине / геометријска фигура
Аутори:
Снежана Ђурић
Датум:
2021
Издавач:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2125405/600/os3-matematika-170-cas-merenje-povrsine-geometrijskix-figura-zadatom-merom-utvrdjivanje
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/1032
Квалификација:
Први циклус основног образовања
Разред:
3. разред
Језик:
sr
Општи предмет:
Математика
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2125405/600/os3-matematika-170-cas-merenje-povrsine-geometrijskix-figura-zadatom-merom-utvrdjivanje
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/1032

Пошаљите запажања

 

 

Комплетан репозиторијумГрупе дигиталних ресурсаАуториНасловиТемеОва колекцијаАуториНасловиТеме

Статистика

Преглед статистика

Пошаљите запажања