DOOR - Burime arsimore të hapura dixhitale
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • Shqip 
    • Serbisht (Cyrillic)
    • Serbisht (Latinisht)
    • Anglisht
    • Gjiëshktor
    • Kroat
    • Hungarez
    • Bullgar
    • Slovenčina
    • Shqip
    • Rumun
    • Rus
  • Hyrje
Shikoni artikullin 
  •   Burime arsimore të hapura dixhitale
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Shikoni artikullin
  •   Burime arsimore të hapura dixhitale
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Shikoni artikullin
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Други српски устанак, обрада

Thumbnail
2021
62. Drugi srpski ustanak, obrada, PiD4.png (612.9Kb)
Grupi i burimeve dixhitale
Моја школа - РТС Планета
Metadata
Tregoni rekordin e plotë të artikullit
Përshkrim:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Природу и друштво (четврти разред). Ученик ће бити у стању да: опише начин живота људи кроз време користећи различите изворе информација; прикаже хронолошки на ленти времена значајне историјске догађаје и личности.
Fjalë kyçe:
прошлост Србије / турска власт / Турци / Други српски устанак / Милош Обреновић / узрок и ток устанка / начин живота
Autor:
Трајко Милошевић
Datë:
2021
Botues:
  • Министарство просвете Републике Србије
Uri:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2072240/603/os4-priroda-i-drustvo-62-cas-drugi-srpski-ustanak-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/1045
Niveli i arsimit:
Први циклус основног образовања
Gradë:
4. разред
Gjuhe:
sr
Kurs i përgjithshëm:
Природа и друштво
Uri:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2072240/603/os4-priroda-i-drustvo-62-cas-drugi-srpski-ustanak-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/1045

Dërgoni Reagime

 

 

E gjithë DSpaceGrupet e burimeve dixhitaleAutorTitujLëndëKy grup burimesh dixhitaleAutorTitujLëndë

Statistikë

Shikoni Statistikat e Përdorimit

Dërgoni Reagime