DOOR - Digitalni otvoreni obrazovni resursi
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • Srpski (latinica) 
    • Srpski (ćirilica)
    • Srpski (latinica)
    • Engleski
    • Bosanski
    • Hrvatski
    • Mađarski
    • Bugarski
    • Slovenčina
    • Albanski
    • Rumunski
    • Ruski
  • Prijava
Pregled zapisa 
  •   Digitalni otvoreni obrazovni resursi
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Pregled zapisa
  •   Digitalni otvoreni obrazovni resursi
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Pregled zapisa
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Облици у простору

Thumbnail
2020
3.razred_10.čas.jpg (150.0Kb)
Kolekcija
Моја школа - РТС Планета
Metapodaci
Prikaz svih podataka o zapisu
Opis:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Ликовну културу (трећи разред). Ученик ће бити у стању да: распореди облике, боје, линије и/или текстуре креирајући оригиналне композиције; укаже на сличности и разлике које опажа у уметничким делима и традицији различитих народа; користи одабране податке и информације као подстицај за стваралачки рад; изрази своје доживљаје, емоције, имагинацију и запажања одабраним материјалом, прибором и техникама.
Ključne reči:
облик / облици у простору / лишће / композиција
Autori:
Наташа Ћирић
Datum:
2020
Izdavač:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1741664/600/os3-likovna-kultura-10-cas-oblici-u-prostoru
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/1325
Kvalifikacija:
Први циклус основног образовања
Razred:
3. разред
Jezik:
sr
Opšti predmet:
Ликовна култура
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1741664/600/os3-likovna-kultura-10-cas-oblici-u-prostoru
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/1325

Pošaljite zapažanja

 

 

Kompletan repozitorijumGrupe digitalnih resursaAutoriNasloviTemeOva kolekcijaAutoriNasloviTeme

Statistika

Pregled statistika

Pošaljite zapažanja