DOOR - Digital open educational resources
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • English 
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
    • English
    • Bosnian
    • Croatian
    • Hungarian
    • Bulgarian
    • Slovenčina
    • Albanian
    • Romanian
    • Russian
  • Login
View Item 
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Исказивање времена (хронолошког и метеоролошког); именовање и описивање одевних предмета..., утврђивање

Thumbnail
2020
30. час.jpg (123.3Kb)
Collections
Моја школа - РТС Планета
Metadata
Show full item record
Description:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења енглеског језика (4. разред). Ученик ће бити у стању да: разуме и саопшти једноставније исказе који се односе на хронолошко и метеоролошко време;
Keywords:
What’s the weather like? It’s hot and sunny/cold/windy. / исказивање времена (It’s a quarter past...) / модални глагол 'can' за изражавање предлога (We can catch snowflakes/throw snowballs…)
Authors:
Лидија Величковић
Date:
2020
Publisher:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2064981/603/os4-engleski-jezik-30-cas-iskazivanje-vremena-xronoloskog-i-meteoroloskogimenovanje-i-opisivanje-odevnix-predmeta
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/1391
Education Level:
Први циклус основног образовања
Grade:
4. разред
Language:
sr
Course general:
Енглески језик
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2064981/603/os4-engleski-jezik-30-cas-iskazivanje-vremena-xronoloskog-i-meteoroloskogimenovanje-i-opisivanje-odevnix-predmeta
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/1391

Send Feedback

 

 

All of DSpaceCollectionsAuthorsTitlesSubjectsThis collectionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

Send Feedback