DOOR - Digitalni otvoreni obrazovni resursi
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • Hrvatski 
    • Srpski (ćiril)
    • Srpski (latinski)
    • Engleski
    • Bosanski
    • Hrvatski
    • Mađarski
    • Bugarski
    • Slovenčina
    • Albanski
    • Rumunski
    • Ruski
  • Prijaviti se
Pogledajte stavku 
  •   Digitalni otvoreni obrazovni resursi
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Pogledajte stavku
  •   Digitalni otvoreni obrazovni resursi
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Pogledajte stavku
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Обављање активности одговарајућим редоследом, све има свој ред

Thumbnail
2022
28. Обављање активности одговарајућим редоследом, све има свој ред.jpg (105.9KB)
Grupa digitalnih resursa
Моја школа - РТС Планета
Metapodaci
Prikaži puni zapis predmeta
Opis:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Дигитални свет (други разред). Ученик ће бити у стању да: својим речима објасни појам алгоритам; анализира једноставан познати поступак који садржи понављања одређених радњи и представи га алгоритамски.
Ključne riječi:
алгоритам / редослед / корак
Autori:
Наташа Николић Гајић
Невена Перић
Datum:
2022
Izdavač:
  • Министарство просвете Републике Србије
Uri:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2583853/805/os2-digitalni-svet-28-cas-obavljanje-aktivnosti-odgovarajucim-redosledom-sve-ima-svoj-red
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/1421
Kvalifikacija:
Први циклус основног образовања
Stupanj:
2. разред
Jezik:
sr
Opći tečaj:
Дигитални свет
Uri:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2583853/805/os2-digitalni-svet-28-cas-obavljanje-aktivnosti-odgovarajucim-redosledom-sve-ima-svoj-red
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/1421

Pošalji povratne informacije

 

 

Sav dspaceGrupa digitalnih resursaAutoriTitulaSubjektiOva grupa digitalnih resursaAutoriTitulaSubjekti

Statistika

Pogledajte statistiku upotrebe

Pošalji povratne informacije