DOOR - Digital open educational resources
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • English 
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
    • English
    • Bosnian
    • Croatian
    • Hungarian
    • Bulgarian
    • Slovenčina
    • Albanian
    • Romanian
    • Russian
  • Login
View Item 
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Књижевност, понављање градива шестог разреда

Thumbnail
2020
3.png (240.9Kb)
Collections
Моја школа - РТС Планета
Metadata
Show full item record
Description:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за српски језик (седми разред). Ученик ће бити у стању да: користи књижевне термине и појмове обрађиване у претходним разредима и повезује их са новим делима која чита; разликује народну од ауторске књижевности и одлике књижевних родова и основних књижевних врста; разликује облике казивања (форме приповедања).
Keywords:
народна (усмена) књижевност / ауторска књижевност / књижевни родови / књижевне врсте / форме приповедања / стилске фигуре
Authors:
Ивана Ивошевић
Date:
2020
Publisher:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1648885/612/os7-srpski-jezik-3-cas-knjizevnost-ponavljanje-gradiva-6-razreda
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/1555
Education Level:
Други циклус основног образовања
Grade:
7. разред
Language:
sr
Course general:
Српски језик (и књижевност)
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1648885/612/os7-srpski-jezik-3-cas-knjizevnost-ponavljanje-gradiva-6-razreda
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/1555

Send Feedback

 

 

All of DSpaceCollectionsAuthorsTitlesSubjectsThis collectionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

Send Feedback