DOOR - Digitalni otvoreni obrazovni resursi
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • Hrvatski 
    • Srpski (ćiril)
    • Srpski (latinski)
    • Engleski
    • Bosanski
    • Hrvatski
    • Mađarski
    • Bugarski
    • Slovenčina
    • Albanski
    • Rumunski
    • Ruski
  • Prijaviti se
Pogledajte stavku 
  •   Digitalni otvoreni obrazovni resursi
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Pogledajte stavku
  •   Digitalni otvoreni obrazovni resursi
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Pogledajte stavku
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

„Дневник Ане Франк“

Thumbnail
2020
39.png (301.7KB)
Grupa digitalnih resursa
Моја школа - РТС Планета
Metapodaci
Prikaži puni zapis predmeta
Opis:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за српски језик (седми разред). Ученик ће бити у стању да: разликује аутора књижевноуметничког текста од наратора, драмског лица или лирског субјекта; идентификује језичко-стилска изражајна средства и разуме њихову функцију; критички промишља о смислу књижевног текста и аргументовано образложи свој став.
Ključne riječi:
Дневник Ане Франк / дневник / наратор / метафора / контраст / тема
Autori:
Јелена Ђорђевић
Datum:
2020
Izdavač:
  • Министарство просвете Републике Србије
Uri:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1397400/612/os7-srpski-jezik-39-cas-dnevnik-ane-frank
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/1572
Kvalifikacija:
Други циклус основног образовања
Stupanj:
7. разред
Jezik:
sr
Opći tečaj:
Српски језик (и књижевност)
Uri:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1397400/612/os7-srpski-jezik-39-cas-dnevnik-ane-frank
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/1572

Pošalji povratne informacije

 

 

Sav dspaceGrupa digitalnih resursaAutoriTitulaSubjektiOva grupa digitalnih resursaAutoriTitulaSubjekti

Statistika

Pogledajte statistiku upotrebe

Pošalji povratne informacije