DOOR - Nyílt digitális oktatási források
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • Magyar 
    • Szerb (cirill)
    • Szerb (latin)
    • angol
    • Boszniai
    • Horvát
    • Magyar
    • Bolgár
    • Slovenčina
    • Albán
    • Román
    • Orosz
  • Belépés
Tétel megtekintése 
  •   Nyílt digitális oktatási források
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Tétel megtekintése
  •   Nyílt digitális oktatási források
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Tétel megtekintése
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Надражљивост, обрада

Thumbnail
2020
20. Nadrazljivost, obrada, B5.png (176.9Kb)
Digitális erőforrások csoportja
Моја школа - РТС Планета
Metaadatok
Mutasd meg a teljes elemrekordot
Leírás:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Биологију (пети разред). Ученик ће бити у стању да: истражује особине живих бића према упутствима наставника и води рачуна о безбедности током рада; групише жива бића према њиховим заједничким особинама; одабира макро-морфолошки видљиве особине важне за класификацију живих бића.
Kulcsszavak:
надражљивост / дражи / чула / реакције биљака / реакције животиња / чула биљака / чула животиња
Szerzői:
Барбара Јовчић
Dátum:
2020
Kiadó:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1752434/814/os5-biologija-20-cas-nadrazljivost-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/1775
Képzettség:
Други циклус основног образовања
Fokozat:
5. разред
Nyelv:
sr
Általános tanfolyam:
Биологија
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1752434/814/os5-biologija-20-cas-nadrazljivost-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/1775

Visszajelzés küldése

 

 

Egész DspaceDigitális erőforrások csoportjaSzerzőiCímekAlanyokDigitális erőforrások csoportjaSzerzőiCímekAlanyok

Statisztika

Használati statisztikák megtekintése

Visszajelzés küldése