DOOR - Digitálne otvorené vzdelávacie zdroje
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • Slovenský 
    • Srbský (cyrillic)
    • Srbský (latinský)
    • Angličtina
    • Bosniansky
    • Chorvátsky
    • Мaďarský
    • Bulharský
    • Slovenčina
    • Albánsky
    • Rumunský
    • Ruský
  • Prihlásiť sa
Zobraziť položku 
  •   Digitálne otvorené vzdelávacie zdroje
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Zobraziť položku
  •   Digitálne otvorené vzdelávacie zdroje
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Zobraziť položku
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Надражљивост, обрада

Thumbnail
2020
20. Nadrazljivost, obrada, B5.png (176.9Kb)
Skupina digitálnych zdrojov
Моја школа - РТС Планета
Metadáta
Zobraziť celý záznam položky
Opis:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Биологију (пети разред). Ученик ће бити у стању да: истражује особине живих бића према упутствима наставника и води рачуна о безбедности током рада; групише жива бића према њиховим заједничким особинама; одабира макро-морфолошки видљиве особине важне за класификацију живих бића.
Kľúčové slová:
надражљивост / дражи / чула / реакције биљака / реакције животиња / чула биљака / чула животиња
Autor:
Барбара Јовчић
Dátum:
2020
Vydavateľ:
  • Министарство просвете Републике Србије
Uri:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1752434/814/os5-biologija-20-cas-nadrazljivost-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/1775
Stupeň vzdelania:
Други циклус основног образовања
Stupeň:
5. разред
Jazyk:
sr
Všeobecný kurz:
Биологија
Uri:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1752434/814/os5-biologija-20-cas-nadrazljivost-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/1775

Poslať spätnú väzbu

 

 

Všetky dspaceSkupiny digitálnych zdrojovAutorTitulPredmetyTáto skupina digitálnych zdrojovAutorTitulPredmety

Štatistika

Zobraziť štatistiku použitia

Poslať spätnú väzbu