DOOR - Digitalni otvoreni obrazovni resursi
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • Srpski (latinica) 
    • Srpski (ćirilica)
    • Srpski (latinica)
    • Engleski
    • Bosanski
    • Hrvatski
    • Mađarski
    • Bugarski
    • Slovenčina
    • Albanski
    • Rumunski
    • Ruski
  • Prijava
Pregled zapisa 
  •   Digitalni otvoreni obrazovni resursi
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Pregled zapisa
  •   Digitalni otvoreni obrazovni resursi
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Pregled zapisa
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Бројеви 11, 12, 13, 14 и 15, обрада

Thumbnail
2021
1.103.JPG (157.6Kb)
Kolekcija
Моја школа - РТС Планета
Metapodaci
Prikaz svih podataka o zapisu
Opis:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Математику (први разред). Ученик ће бити у стању да: броји унапред и уназад и са прескоком; прочита, запише, упореди и уреди бројеве прве стотине и прикаже их на бројевној правој; користи редне бројеве; разликује парне и непарне бројеве, одреди највећи и најмањи број, претходника и следбеника.
Ključne reči:
структура броја / бројевна слика / најмањи и највећи број / бројање / бројевни низ / читање и писање бројева / збир десетице и јединице
Autori:
Снежана Чукић
Datum:
2021
Izdavač:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1953202/594/os1-matematika-103-cas-brojevi-11-12-13-14-i-15-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/179
Kvalifikacija:
Први циклус основног образовања
Razred:
1. разред
Jezik:
sr
Opšti predmet:
Математика
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1953202/594/os1-matematika-103-cas-brojevi-11-12-13-14-i-15-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/179

Pošaljite zapažanja

 

 

Kompletan repozitorijumGrupe digitalnih resursaAutoriNasloviTemeOva kolekcijaAutoriNasloviTeme

Statistika

Pregled statistika

Pošaljite zapažanja