DOOR - Digitalni otvoreni obrazovni resursi
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • Srpski (latinica) 
    • Srpski (ćirilica)
    • Srpski (latinica)
    • Engleski
    • Bosanski
    • Hrvatski
    • Mađarski
    • Bugarski
    • Slovenčina
    • Albanski
    • Rumunski
    • Ruski
  • Prijava
Pregled zapisa 
  •   Digitalni otvoreni obrazovni resursi
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Pregled zapisa
  •   Digitalni otvoreni obrazovni resursi
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Pregled zapisa
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Кућни љубимци, обрада

Thumbnail
2021
53. Kucni ljubimci, obrada, B5.png (192.6Kb)
Kolekcija
Моја школа - РТС Планета
Metapodaci
Prikaz svih podataka o zapisu
Opis:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Биологију (пети разред). Ученик ће бити у стању да: направи разлику између одговорног и неодговорног односа према живим бићима у непосредном окружењу; предлаже акције бриге о биљкама и животињама у непосредном окружењу, учествује у њима, сарађује са осталим учесницима и решава конфликте на ненасилан начин.
Ključne reči:
кућни љубимци / дивље животиње као кућни љубимци / брига о животињама / заштита биолошке разноврсности / неодговоран утицај човека / зоонозе
Autori:
Душица Станојевић
Datum:
2021
Izdavač:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2014191/606/os5-biologija-53-cas-kucni-ljubimci-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/1807
Kvalifikacija:
Други циклус основног образовања
Razred:
5. разред
Jezik:
sr
Opšti predmet:
Биологија
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2014191/606/os5-biologija-53-cas-kucni-ljubimci-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/1807

Pošaljite zapažanja

 

 

Kompletan repozitorijumGrupe digitalnih resursaAutoriNasloviTemeOva kolekcijaAutoriNasloviTeme

Statistika

Pregled statistika

Pošaljite zapažanja