DOOR - Digitalni otvoreni obrazovni resursi
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • Srpski (latinica) 
    • Srpski (ćirilica)
    • Srpski (latinica)
    • Engleski
    • Bosanski
    • Hrvatski
    • Mađarski
    • Bugarski
    • Slovenčina
    • Albanski
    • Rumunski
    • Ruski
  • Prijava
Pregled zapisa 
  •   Digitalni otvoreni obrazovni resursi
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Pregled zapisa
  •   Digitalni otvoreni obrazovni resursi
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Pregled zapisa
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Гајење животиња, обрада

Thumbnail
2021
54. Gajenje zivotinja, obrada, B5.png (192.2Kb)
Kolekcija
Моја школа - РТС Планета
Metapodaci
Prikaz svih podataka o zapisu
Opis:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Биологију (пети разред). Ученик ће бити у стању да: направи разлику између одговорног и неодговорног односа према живим бићима у непосредном окружењу; илуструје примерима деловање људи на животну средину и процењује последице таквих дејстава; користи доступну ИКТ и другу опрему у истраживању, обради података и приказу резултата.
Ključne reči:
гајење животиња / значај животиња / животиње преносиоци болести / животиње као храна / паразитске болести
Autori:
Душица Станојевић
Datum:
2021
Izdavač:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2019387/814/os5-biologija-54-cas-gajenje-zivotinja-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/1808
Kvalifikacija:
Други циклус основног образовања
Razred:
5. разред
Jezik:
sr
Opšti predmet:
Биологија
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2019387/814/os5-biologija-54-cas-gajenje-zivotinja-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/1808

Pošaljite zapažanja

 

 

Kompletan repozitorijumGrupe digitalnih resursaAutoriNasloviTemeOva kolekcijaAutoriNasloviTeme

Statistika

Pregled statistika

Pošaljite zapažanja