DOOR - Digital open educational resources
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • English 
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
    • English
    • Bosnian
    • Croatian
    • Hungarian
    • Bulgarian
    • Slovenčina
    • Albanian
    • Romanian
    • Russian
  • Login
View Item 
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Иницијални тест, утврђивање

Thumbnail
2020
7.5..jpg (36.52Kb)
Collections
Моја школа - РТС Планета
Metadata
Show full item record
Description:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Српски језик (шести разред). Ученик ће бити у стању да разликује врсте гласовних промена у једноставним примерима и примењује књижевнојезичку норму; одреди врсте и подврсте заменица, као и њихов облик; препознаје глаголска времена и употребљава их у складу са нормом; одреди стилске фигуре и разуме њихову улогу у књижевноуметничком тексту; анализира структуру лирске песме (строфа, стих, рима).
Keywords:
облици речи / гласовне промене / творба речи / стилске фигуре / рима / значење речи
Authors:
Ивана Ивошевић
Date:
2020
Publisher:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1655520/818/os7-srpski-jezik-i-knjizevnost-5-cas-inicijalni-test
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/2017
Education Level:
Други циклус основног образовања
Grade:
7. разред
Language:
sr
Course general:
Српски језик (и књижевност)
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1655520/818/os7-srpski-jezik-i-knjizevnost-5-cas-inicijalni-test
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/2017

Send Feedback

 

 

All of DSpaceCollectionsAuthorsTitlesSubjectsThis collectionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

Send Feedback