DOOR - Digital open educational resources
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • English 
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
    • English
    • Bosnian
    • Croatian
    • Hungarian
    • Bulgarian
    • Slovenčina
    • Albanian
    • Romanian
    • Russian
  • Login
View Item 
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Систем линеарних једначина са две непознате, утврђивање

Thumbnail
2021
8.100..jpg (36.58Kb)
Collections
Моја школа - РТС Планета
Metadata
Show full item record
Description:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Математику (осми разред). Ученик ће бити у стању да: реши линеарну једначину, неједначину и систем линеарних једначина са две непознате; нацрта и анализира график линеарне функције.
Keywords:
линеарне једначине са две непознате / систем две линеарне једначине са две непознате / еквивлентне једначине / график линеарне функције / уређени пар бројева / решење система две једначине са две непознате
Authors:
Гордана Поповић
Date:
2021
Publisher:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2005371/615/os8-matematika-100-cas-sistem-linearnix-jednacina-sa-dve-nepoznate-utvrdjivanje
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/2025
Education Level:
Други циклус основног образовања
Grade:
8. разред
Language:
sr
Course general:
Математика
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2005371/615/os8-matematika-100-cas-sistem-linearnix-jednacina-sa-dve-nepoznate-utvrdjivanje
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/2025

Send Feedback

 

 

All of DSpaceCollectionsAuthorsTitlesSubjectsThis collectionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

Send Feedback