DOOR - Resurse educaționale digitale deschise
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • Română 
    • Sârb (chirilic)
    • Sârb (latină)
    • Engleză
    • Bosniac
    • Croat
    • Maghiară
    • Bulgară
    • Slovenčina
    • Albanez
    • Română
    • Rusă
  • Autentificare
Vezi obiectul 
  •   Resurse educaționale digitale deschise
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Vezi obiectul
  •   Resurse educaționale digitale deschise
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Vezi obiectul
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Исправак трећег писменог задатка, утврђивање

Thumbnail
2021
8.105..jpg (36.97KB)
Grupuri de resurse digitale
Моја школа - РТС Планета
Metadate
Afișați înregistrarea completă a articolului
Descriere:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Математику (осми разред). Ученик ће бити у стању да: нацрта и анализира график линеарне функције; реши линеарну једначину, неједначину и систем линеарних једначина са две непознате; реши реалне проблеме користећи линеарну једначину, неједначину или систем линеарних једначина са две непознате.
Cuvinte cheie:
обрада података / график линеарне функције / систем две линеарне једначине са две непознате / графичка интерпретација система / решавање система методом замене / решење система две једначине са две непознате / линеарна функција
Autori:
Гордана Поповић
Data:
2021
Editor:
  • Министарство просвете Републике Србије
Uri:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2021339/615/os8-matematika-105-cas-ispravak-treceg-pismenog-zadatka-utvrdjivanje
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/2101
nivel de educatie:
Други циклус основног образовања
Grad:
8. разред
Limba:
sr
Curs general:
Математика
Uri:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2021339/615/os8-matematika-105-cas-ispravak-treceg-pismenog-zadatka-utvrdjivanje
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/2101

Trimite feedback

 

 

Toate DSPACEGrupuri de resurse digitaleAutoriTitluriSubiecțiGrup de resurse digitaleAutoriTitluriSubiecți

Statistici

Vizualizați statisticile de utilizare

Trimite feedback