DOOR - Burime arsimore të hapura dixhitale
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • Shqip 
    • Serbisht (Cyrillic)
    • Serbisht (Latinisht)
    • Anglisht
    • Gjiëshktor
    • Kroat
    • Hungarez
    • Bullgar
    • Slovenčina
    • Shqip
    • Rumun
    • Rus
  • Hyrje
Shikoni artikullin 
  •   Burime arsimore të hapura dixhitale
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Shikoni artikullin
  •   Burime arsimore të hapura dixhitale
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Shikoni artikullin
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Симетричне фигуре; Подударност фигура, утврђивање

Thumbnail
2021
2. 100.PNG (345.8Kb)
Grupi i burimeve dixhitale
Моја школа - РТС Планета
Metadata
Tregoni rekordin e plotë të artikullit
Përshkrim:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за математику (2. разред). Ученик ће бити у стању да: уочи подударне фигуре на датом цртежу; уочи симетричне фигуре; допуни дати цртеж тако да добијена фигура буде симетрична у односу на дату праву.
Fjalë kyçe:
симетричне фигуре / подударне фигуре / симетричност / подударност / квадратна мрежа / цртање правоугаоника / цртање квадрата
Autor:
Нина Вукић
Datë:
2021
Botues:
  • Министарство просвете Републике Србије
Uri:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2102519/597/os2-matematika-161-cas-simetricne-figure-podudarnost-figura-utvrdjivanje
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/218
Niveli i arsimit:
Први циклус основног образовања
Gradë:
2. разред
Gjuhe:
sr
Kurs i përgjithshëm:
Математика
Uri:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2102519/597/os2-matematika-161-cas-simetricne-figure-podudarnost-figura-utvrdjivanje
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/218

Dërgoni Reagime

 

 

E gjithë DSpaceGrupet e burimeve dixhitaleAutorTitujLëndëKy grup burimesh dixhitaleAutorTitujLëndë

Statistikë

Shikoni Statistikat e Përdorimit

Dërgoni Reagime