DOOR - Дигитални отворени образовни ресурси
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • Српски (ћирилица) 
    • Српски (ћирилица)
    • Српски (латиница)
    • Енглески
    • Босански
    • Хрватски
    • Мађарски
    • Бугарски
    • Slovenčina
    • Албански
    • Румунски
    • Руски
  • Пријава
Преглед записа 
  •   Дигитални отворени образовни ресурси
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Преглед записа
  •   Дигитални отворени образовни ресурси
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Преглед записа
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Примена пропорције у директној и обрнутој пропорционалности, обрада

Thumbnail
2021
6.124..jpg (38.59Kb)
Колекције
Моја школа - РТС Планета
Метаподаци
Приказ свих података о запису
Опис:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Математику (шести разред). Ученик ће бити у стању да: тумачи податке приказане табелом и графички; примени пропорцију и проценат у реалним ситуацијама.
Кључне речи:
приказ зависности међу величинама / зависне величине / директна пропорционалност / коефицијент пропорционалности / пропорција / примена у реалним ситуацијама
Аутори:
Предраг Терзић
Датум:
2021
Издавач:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2080651/609/os6-matematika-124-cas-primena-proporcije-u-direktnoj-i-u-obrnutoj-proporcionalnosti-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/2223
Квалификација:
Други циклус основног образовања
Разред:
6. разред
Језик:
sr
Општи предмет:
Математика
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2080651/609/os6-matematika-124-cas-primena-proporcije-u-direktnoj-i-u-obrnutoj-proporcionalnosti-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/2223

Пошаљите запажања

 

 

Комплетан репозиторијумГрупе дигиталних ресурсаАуториНасловиТемеОва колекцијаАуториНасловиТеме

Статистика

Преглед статистика

Пошаљите запажања