DOOR - Digitálne otvorené vzdelávacie zdroje
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • Slovenský 
    • Srbský (cyrillic)
    • Srbský (latinský)
    • Angličtina
    • Bosniansky
    • Chorvátsky
    • Мaďarský
    • Bulharský
    • Slovenčina
    • Albánsky
    • Rumunský
    • Ruský
  • Prihlásiť sa
Zobraziť položku 
  •   Digitálne otvorené vzdelávacie zdroje
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Zobraziť položku
  •   Digitálne otvorené vzdelávacie zdroje
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Zobraziť položku
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Реконструисање прошлости, обрада

Thumbnail
2020
3. Rekonstruisanje prošlosti, obrada, IST5.png (178.9Kb)
Skupina digitálnych zdrojov
Моја школа - РТС Планета
Metadáta
Zobraziť celý záznam položky
Opis:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Историју (пети разред). Ученик ће бити у стању да: разврста историјске изворе према њиховој основној подели; повеже врсте историјских извора са установама у којима се чувају (архив, музеј, библиотека).
Kľúčové slová:
историјски извори / писани историјски извори / материјални историјски извори / усмена предања / аудио-визуелни историјски извори
Autor:
Бојана Стевановић
Dátum:
2020
Vydavateľ:
  • Министарство просвете Републике Србије
Uri:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1675640/606/os5-istorija-3-cas-rekonstruisanje-proslosti-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/2272
Stupeň vzdelania:
Други циклус основног образовања
Stupeň:
5. разред
Jazyk:
sr
Všeobecný kurz:
Историја
Uri:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1675640/606/os5-istorija-3-cas-rekonstruisanje-proslosti-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/2272

Poslať spätnú väzbu

 

 

Všetky dspaceSkupiny digitálnych zdrojovAutorTitulPredmetyTáto skupina digitálnych zdrojovAutorTitulPredmety

Štatistika

Zobraziť štatistiku použitia

Poslať spätnú väzbu