DOOR - Digital open educational resources
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • English 
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
    • English
    • Bosnian
    • Croatian
    • Hungarian
    • Bulgarian
    • Slovenčina
    • Albanian
    • Romanian
    • Russian
  • Login
View Item 
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Хеленистичко доба, утврђивање

Thumbnail
2021
23. Helenističko doba, utvrđivanje, IST5.png (197.0Kb)
Collections
Моја школа - РТС Планета
Metadata
Show full item record
Description:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Историју (пети разред). Ученик ће бити у стању да: наведе значај и последице освајања Александра Великог; илуструје примерима важност утицаја привредних, научних и културних достигнућа античке Грчке и хеленистичког доба на савремени свет; користећи дату информацију или ленту времена, смести историјску појаву, догађај и личност из историје античке Грчке и хеленизма у одговарајући миленијум, век или деценију.
Keywords:
хеленизам / хеленистичко доба / Македонија / хеленистичка култура / Филип II / Александар Велики
Authors:
Барбара Ивковић
Date:
2021
Publisher:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1975487/814/os5-istorija-23-cas-xelenisticko-doba-utvrdjivanje
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/2310
Education Level:
Други циклус основног образовања
Grade:
5. разред
Language:
sr
Course general:
Историја
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1975487/814/os5-istorija-23-cas-xelenisticko-doba-utvrdjivanje
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/2310

Send Feedback

 

 

All of DSpaceCollectionsAuthorsTitlesSubjectsThis collectionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

Send Feedback