DOOR - Digital open educational resources
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • English 
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
    • English
    • Bosnian
    • Croatian
    • Hungarian
    • Bulgarian
    • Slovenčina
    • Albanian
    • Romanian
    • Russian
  • Login
View Item 
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Кратке фолклорне форме (питалице, брзалице, пословице, загонетке), обрада

Thumbnail
2021
73.png (317.9Kb)
Collections
Моја школа - РТС Планета
Metadata
Show full item record
Description:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за српски језик (пети разред). Ученик ће бити у стању да: разликује карактеристике народне од карактеристика умет ничкекњижевност; проналази експлицитно и имплицитно садржане информације уједноставнијем књижевном и некњижевном тексту.
Keywords:
кратке фолклорне форме / питалице / брзалице / пословице / загонетке
Authors:
Ивана Милосављевић
Date:
2021
Publisher:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1935628/606/os5-srpski-jezik-i-knjizevnost-73-cas-kratke-folklorne-forme-pitalice-brzalice-poslovice-zagonetke-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/2395
Education Level:
Други циклус основног образовања
Grade:
5. разред
Language:
sr
Course general:
Српски језик (и књижевност)
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1935628/606/os5-srpski-jezik-i-knjizevnost-73-cas-kratke-folklorne-forme-pitalice-brzalice-poslovice-zagonetke-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/2395

Send Feedback

 

 

All of DSpaceCollectionsAuthorsTitlesSubjectsThis collectionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

Send Feedback