DOOR - Digital open educational resources
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • English 
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
    • English
    • Bosnian
    • Croatian
    • Hungarian
    • Bulgarian
    • Slovenčina
    • Albanian
    • Romanian
    • Russian
  • Login
View Item 
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Избор из савремене поезије за децу 2

Thumbnail
2021
139.png (281.8Kb)
Collections
Моја школа - РТС Планета
Metadata
Show full item record
Description:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за српски језик (пети разред). Ученик ће бити у стању да: чита са разумевањем и опише свој доживљај различитих врста књижевних дела; одреди тему и главне и споредне мотиве; напредује у стицању читалачких компетенција.
Keywords:
савремена поезија за децу / антологија / Душан Радовић: Вук / Владимир Андрић: Дај ми крила један круг / Јован Јовановић Змај: Чујмо шта нам вели петао / Дејан Алексић: Знатижеља
Authors:
Миланка Станкић
Date:
2021
Publisher:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2136082/606/os5-srpski-jezik-i-knjizevnost-139-cas-izbor-iz-savremene-poezije-za-decu-2
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/2456
Education Level:
Други циклус основног образовања
Grade:
5. разред
Language:
sr
Course general:
Српски језик (и књижевност)
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2136082/606/os5-srpski-jezik-i-knjizevnost-139-cas-izbor-iz-savremene-poezije-za-decu-2
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/2456

Send Feedback

 

 

All of DSpaceCollectionsAuthorsTitlesSubjectsThis collectionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

Send Feedback