DOOR - Digitalni otvoreni obrazovni resursi
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • Srpski (latinica) 
    • Srpski (ćirilica)
    • Srpski (latinica)
    • Engleski
    • Bosanski
    • Hrvatski
    • Mađarski
    • Bugarski
    • Slovenčina
    • Albanski
    • Rumunski
    • Ruski
  • Prijava
Pregled zapisa 
  •   Digitalni otvoreni obrazovni resursi
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Pregled zapisa
  •   Digitalni otvoreni obrazovni resursi
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Pregled zapisa
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

„Аналфабета“, Бранислав Нушић, утврђивање

Thumbnail
2021
132.png (254.0Kb)
Kolekcija
Моја школа - РТС Планета
Metapodaci
Prikaz svih podataka o zapisu
Opis:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за српски језик (шести разред). Ученик ће бити у стању да: прави разлику између дела лирског, епског и драмског карактера; уочава хумор у књижевном делу; упореди књижевно и филмско дело, позоришну представу и драмски текст.
Ključne reči:
Бранислав Нушић / Аналфабета / комедија / хумор / дидаскалије / дијалог / монолог / позориште / етапе у драмској радњи
Autori:
Душица Додић
Datum:
2021
Izdavač:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2105672/609/os6-srpski-jezik-i-knjizevnost-131-cas-branislav-nusic-analfabeta-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/2681
Kvalifikacija:
Други циклус основног образовања
Razred:
6. разред
Jezik:
sr
Opšti predmet:
Српски језик (и књижевност)
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2105672/609/os6-srpski-jezik-i-knjizevnost-131-cas-branislav-nusic-analfabeta-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/2681

Pošaljite zapažanja

 

 

Kompletan repozitorijumGrupe digitalnih resursaAutoriNasloviTemeOva kolekcijaAutoriNasloviTeme

Statistika

Pregled statistika

Pošaljite zapažanja