DOOR - Digitalni otvoreni obrazovni resursi
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • Srpski (latinica) 
    • Srpski (ćirilica)
    • Srpski (latinica)
    • Engleski
    • Bosanski
    • Hrvatski
    • Mađarski
    • Bugarski
    • Slovenčina
    • Albanski
    • Rumunski
    • Ruski
  • Prijava
Pregled zapisa 
  •   Digitalni otvoreni obrazovni resursi
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Pregled zapisa
  •   Digitalni otvoreni obrazovni resursi
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Pregled zapisa
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Множење вишецифреног броја вишецифреним бројем, утврђивање

Thumbnail
2021
4. 68.PNG (391.8Kb)
Kolekcija
Моја школа - РТС Планета
Metapodaci
Prikaz svih podataka o zapisu
Opis:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за математику (4. разред). Ученик ће бити у стању да: прочита, запише и упореди природне бројеве и прикаже их на бројевној правој; одреди месну вредност цифре; изврши четири основне рачунске операције у скупу N0; састави израз, израчуна вредност бројевног израза и примени својства рачунских операција.
Ključne reči:
множење / писмени поступак / месна вредност цифре
Autori:
Јелена Вемић
Datum:
2021
Izdavač:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1997596/603/os4-matematika-124-cas-mnozenje-visecifrenog-broja-visecifrenim-brojem-utvrdjivanje
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/300
Kvalifikacija:
Први циклус основног образовања
Razred:
4. разред
Jezik:
sr
Opšti predmet:
Математика
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1997596/603/os4-matematika-124-cas-mnozenje-visecifrenog-broja-visecifrenim-brojem-utvrdjivanje
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/300

Pošaljite zapažanja

 

 

Kompletan repozitorijumGrupe digitalnih resursaAutoriNasloviTemeOva kolekcijaAutoriNasloviTeme

Statistika

Pregled statistika

Pošaljite zapažanja