DOOR - Digital open educational resources
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • English 
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
    • English
    • Bosnian
    • Croatian
    • Hungarian
    • Bulgarian
    • Slovenčina
    • Albanian
    • Romanian
    • Russian
  • Login
View Item 
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Геометрија, 1. део – обнављање

Thumbnail
2021
8.141..jpg (42.96Kb)
Collections
Моја школа - РТС Планета
Metadata
Show full item record
Description:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Математику (осми разред). Ученик ће бити у стању да: идентификује врсте и опише својства углова (суседни, упоредни, унакрсни, углови на трансверзали, углови са паралелним крацима) и примени њихове узајамне односе; упореди, сабере и одузме углове рачунски и конструктивно; примени Питагорину теорему у рачунским и конструктивним задацима; израчуна површину многоугла користећи обрасце или разложиву једнакост; израчуна обим и површину круга и његових делова.
Keywords:
врсте углова / сабирање и одузимање мере углова / унакрсни углови / углови на трансверзали / обим и површина круга / обим и површина многоугла / Питагорина теорема
Authors:
Гордана Поповић
Date:
2021
Publisher:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2133387/615/os8-matematika-142-cas-geometrija-1-deo-obnavljanje
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/3129
Education Level:
Други циклус основног образовања
Grade:
8. разред
Language:
sr
Course general:
Математика
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2133387/615/os8-matematika-142-cas-geometrija-1-deo-obnavljanje
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/3129

Send Feedback

 

 

All of DSpaceCollectionsAuthorsTitlesSubjectsThis collectionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

Send Feedback