DOOR - Digital open educational resources
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • English 
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
    • English
    • Bosnian
    • Croatian
    • Hungarian
    • Bulgarian
    • Slovenčina
    • Albanian
    • Romanian
    • Russian
  • Login
View Item 
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Поремећаји функције нервног система и чула, обрада

Thumbnail
2021
25. Poremecaji funkcije nervnog sistema i cula, obrada, B8.png (218.7Kb)
Collections
Моја школа - РТС Планета
Metadata
Show full item record
Description:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Биологију (осми разред). Ученик ће бити у стању да: одговорно се односи према свом здрављу; идентификује поремећаје у раду органа и система органа изазваних нездравим начином живота.
Keywords:
нервни систем / обољења нервног система / обољења чула вида / обољења чула слуха и равнотеже / болести нервног система и чула / поремећаји нервног система и чула
Authors:
Даница Будимировић Вујанић
Date:
2021
Publisher:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2484106/821/os8-biologija-25-cas-poremecaji-funkcije-nervnog-sistema-i-cula-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/3364
Education Level:
Други циклус основног образовања
Grade:
8. разред
Language:
sr
Course general:
Биологија
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2484106/821/os8-biologija-25-cas-poremecaji-funkcije-nervnog-sistema-i-cula-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/3364

Send Feedback

 

 

All of DSpaceCollectionsAuthorsTitlesSubjectsThis collectionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

Send Feedback