DOOR - Burime arsimore të hapura dixhitale
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • Shqip 
    • Serbisht (Cyrillic)
    • Serbisht (Latinisht)
    • Anglisht
    • Gjiëshktor
    • Kroat
    • Hungarez
    • Bullgar
    • Slovenčina
    • Shqip
    • Rumun
    • Rus
  • Hyrje
Shikoni artikullin 
  •   Burime arsimore të hapura dixhitale
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Shikoni artikullin
  •   Burime arsimore të hapura dixhitale
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Shikoni artikullin
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Проток информација у живом свету, утврђивање

Thumbnail
2021
28. Protok informacija u zivom svetu, utvrdjivanje, B1.png (210.7Kb)
Grupi i burimeve dixhitale
Моја школа - РТС Планета
Metadata
Tregoni rekordin e plotë të artikullit
Përshkrim:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Биологију (први разред). Ученик ће бити у стању да: разврста биолошки важне макромолекуле према њиховој улози у остварењу животних функција.
Fjalë kyçe:
ДНК / дезоксирибонуклеинска киселина / иРНК, рРНК, тРНК / структуре ДНК / репликација / транскрипција / транслација / антипаралелност и комплементарност / генетичка шифра
Autor:
Милица Гајић
Datë:
2021
Botues:
  • Министарство просвете Републике Србије
Uri:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1816197/617/ss1-biologija-28-cas-protok-informacija-u-zivom-svetu-utvrdjivanje
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/3949
Niveli i arsimit:
Гимназија
Gradë:
1. разред
Gjuhe:
sr
Kurs i përgjithshëm:
Биологија
Uri:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1816197/617/ss1-biologija-28-cas-protok-informacija-u-zivom-svetu-utvrdjivanje
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/3949

Dërgoni Reagime

 

 

E gjithë DSpaceGrupet e burimeve dixhitaleAutorTitujLëndëKy grup burimesh dixhitaleAutorTitujLëndë

Statistikë

Shikoni Statistikat e Përdorimit

Dërgoni Reagime