DOOR - Resurse educaționale digitale deschise
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • Română 
    • Sârb (chirilic)
    • Sârb (latină)
    • Engleză
    • Bosniac
    • Croat
    • Maghiară
    • Bulgară
    • Slovenčina
    • Albanez
    • Română
    • Rusă
  • Autentificare
Vezi obiectul 
  •   Resurse educaționale digitale deschise
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Vezi obiectul
  •   Resurse educaționale digitale deschise
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Vezi obiectul
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Транспорт кроз ћелијске мембране, обрада

Thumbnail
2021
37. Transport kroz celijske membrane, obrada, B1.png (242.1KB)
Grupuri de resurse digitale
Моја школа - РТС Планета
Metadate
Afișați înregistrarea completă a articolului
Descriere:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Биологију (први разред). Ученик ће бити у стању да: доведе у везу утицај чинилаца из спољашње и унутрашње средине са динамиком ћелијских процеса.
Cuvinte cheie:
ћелијска мембрана / транспорт кроз ћелијску мембрану / пасиван транспорт / активан транспорт / проста дифузија / олакшана дифузија / осмоза / Na/K пумпа, натријум-калијум пумпа
Autori:
Марија Атанасковић
Data:
2021
Editor:
  • Министарство просвете Републике Србије
Uri:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2003233/617/ss1-biologija-37-cas-transport-kroz-celijske-membrane-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/3957
nivel de educatie:
Гимназија
Grad:
1. разред
Limba:
sr
Curs general:
Биологија
Uri:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2003233/617/ss1-biologija-37-cas-transport-kroz-celijske-membrane-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/3957

Trimite feedback

 

 

Toate DSPACEGrupuri de resurse digitaleAutoriTitluriSubiecțiGrup de resurse digitaleAutoriTitluriSubiecți

Statistici

Vizualizați statisticile de utilizare

Trimite feedback