DOOR - Burime arsimore të hapura dixhitale
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • Shqip 
    • Serbisht (Cyrillic)
    • Serbisht (Latinisht)
    • Anglisht
    • Gjiëshktor
    • Kroat
    • Hungarez
    • Bullgar
    • Slovenčina
    • Shqip
    • Rumun
    • Rus
  • Hyrje
Shikoni artikullin 
  •   Burime arsimore të hapura dixhitale
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Shikoni artikullin
  •   Burime arsimore të hapura dixhitale
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Shikoni artikullin
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Транспорт кроз ћелијске мембране, обрада

Thumbnail
2021
37. Transport kroz celijske membrane, obrada, B1.png (242.1Kb)
Grupi i burimeve dixhitale
Моја школа - РТС Планета
Metadata
Tregoni rekordin e plotë të artikullit
Përshkrim:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Биологију (први разред). Ученик ће бити у стању да: доведе у везу утицај чинилаца из спољашње и унутрашње средине са динамиком ћелијских процеса.
Fjalë kyçe:
ћелијска мембрана / транспорт кроз ћелијску мембрану / пасиван транспорт / активан транспорт / проста дифузија / олакшана дифузија / осмоза / Na/K пумпа, натријум-калијум пумпа
Autor:
Марија Атанасковић
Datë:
2021
Botues:
  • Министарство просвете Републике Србије
Uri:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2003233/617/ss1-biologija-37-cas-transport-kroz-celijske-membrane-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/3957
Niveli i arsimit:
Гимназија
Gradë:
1. разред
Gjuhe:
sr
Kurs i përgjithshëm:
Биологија
Uri:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2003233/617/ss1-biologija-37-cas-transport-kroz-celijske-membrane-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/3957

Dërgoni Reagime

 

 

E gjithë DSpaceGrupet e burimeve dixhitaleAutorTitujLëndëKy grup burimesh dixhitaleAutorTitujLëndë

Statistikë

Shikoni Statistikat e Përdorimit

Dërgoni Reagime