DOOR - Resurse educaționale digitale deschise
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • Română 
    • Sârb (chirilic)
    • Sârb (latină)
    • Engleză
    • Bosniac
    • Croat
    • Maghiară
    • Bulgară
    • Slovenčina
    • Albanez
    • Română
    • Rusă
  • Autentificare
Vezi obiectul 
  •   Resurse educaționale digitale deschise
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Vezi obiectul
  •   Resurse educaționale digitale deschise
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Vezi obiectul
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Упоређивање разломака утврђивање

Thumbnail
2020
5. 59.JPG (114.9KB)
Grupuri de resurse digitale
Моја школа - РТС Планета
Metadate
Afișați înregistrarea completă a articolului
Descriere:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Математику (пети разред). Ученик ће бити у стању да: прочита, запише, упореди и представи на бројевној полуправој разломке у оба записа и преводи их из једног записа у други.
Cuvinte cheie:
упоређивање разломака / знаци <, > и = / проширивање разломака / скраћивање разломака / претварање мешовитог броја у неправи разломак / претварање неправог разломка у мешовити број
Autori:
Даница Ђорђевић
Data:
2020
Editor:
  • Министарство просвете Републике Србије
Uri:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1824511/814/os5-matematika-59-cas-uporedjivanje-razlomaka-utvrdjivanje
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/3997
nivel de educatie:
Други циклус основног образовања
Grad:
5. разред
Limba:
sr
Curs general:
Математика
Uri:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1824511/814/os5-matematika-59-cas-uporedjivanje-razlomaka-utvrdjivanje
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/3997

Trimite feedback

 

 

Toate DSPACEGrupuri de resurse digitaleAutoriTitluriSubiecțiGrup de resurse digitaleAutoriTitluriSubiecți

Statistici

Vizualizați statisticile de utilizare

Trimite feedback