DOOR - Digital open educational resources
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • English 
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
    • English
    • Bosnian
    • Croatian
    • Hungarian
    • Bulgarian
    • Slovenčina
    • Albanian
    • Romanian
    • Russian
  • Login
View Item 
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Функционалне везе града и околног простора, обрада

Thumbnail
2020
SSG2-14.JPG (36.51Kb)
Collections
Моја школа - РТС Планета
Metadata
Show full item record
Description:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Географију (2. разред гимназије). Ученик ће бити у стању да: реализује истраживачки пројекат на задату тему; користећи географску карту доводи у везу географски положај насеља са његовим развојем; успоставља односе између процеса у развоју насеља и економског и популационог развоја користећи географску карту и ИКТ; користи различите изворе географских информација.
Keywords:
урбанизација / функционалне везе града и околног простора
Authors:
Драган Николић
Date:
2020
Publisher:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1717527/620/ss2-geografija-14-cas-funkcionalne-veze-grada-i-okolnog-prostora-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/4116
Education Level:
Гимназија
Grade:
2. разред
Language:
sr
Course general:
Географија
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1717527/620/ss2-geografija-14-cas-funkcionalne-veze-grada-i-okolnog-prostora-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/4116

Send Feedback

 

 

All of DSpaceCollectionsAuthorsTitlesSubjectsThis collectionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

Send Feedback