DOOR - Resurse educaționale digitale deschise
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • Română 
    • Sârb (chirilic)
    • Sârb (latină)
    • Engleză
    • Bosniac
    • Croat
    • Maghiară
    • Bulgară
    • Slovenčina
    • Albanez
    • Română
    • Rusă
  • Autentificare
Vezi obiectul 
  •   Resurse educaționale digitale deschise
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Vezi obiectul
  •   Resurse educaționale digitale deschise
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Vezi obiectul
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Територија – политички статус и административно-територијална организација простора, обрада

Thumbnail
2021
SSG2-31.JPG (39.74KB)
Grupuri de resurse digitale
Моја школа - РТС Планета
Metadate
Afișați înregistrarea completă a articolului
Descriere:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Географију (2. разред гимназије). Ученик ће бити у стању да: разликује појам, политички статус и хијерархију организације територије.
Cuvinte cheie:
територија / политички статус територије / административно-територијална организација простора
Autori:
Катарина Врећа
Data:
2021
Editor:
  • Министарство просвете Републике Србије
Uri:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1947806/620/ss2-geografija-31-cas-teritorija-politicki-status-i-administrativno-teritorijalna-organizacija-prostora
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/4126
nivel de educatie:
Гимназија
Grad:
2. разред
Limba:
sr
Curs general:
Географија
Uri:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1947806/620/ss2-geografija-31-cas-teritorija-politicki-status-i-administrativno-teritorijalna-organizacija-prostora
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/4126

Trimite feedback

 

 

Toate DSPACEGrupuri de resurse digitaleAutoriTitluriSubiecțiGrup de resurse digitaleAutoriTitluriSubiecți

Statistici

Vizualizați statisticile de utilizare

Trimite feedback