DOOR - Resurse educaționale digitale deschise
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • Română 
    • Sârb (chirilic)
    • Sârb (latină)
    • Engleză
    • Bosniac
    • Croat
    • Maghiară
    • Bulgară
    • Slovenčina
    • Albanez
    • Română
    • Rusă
  • Autentificare
Vezi obiectul 
  •   Resurse educaționale digitale deschise
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Vezi obiectul
  •   Resurse educaționale digitale deschise
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Vezi obiectul
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Разломци, утврђивање

Thumbnail
2021
4. 96.PNG (328.4KB)
Grupuri de resurse digitale
Моја школа - РТС Планета
Metadate
Afișați înregistrarea completă a articolului
Descriere:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за математику (4. разред). Ученик ће бити у стању да: прочита и запише разломке облика m/n (m, n ≤ 10); упореди разломке облика m/n са једнаким бројиоцима или имениоцима; реши проблемске задатке у контексту мерења; реши проблемски задатак користећи бројевни израз, једначину или неједначину.
Cuvinte cheie:
разломци / једнакост разломака / еквивалентни разломци / математичко моделовање / проблемски задаци
Autori:
Олгица Рубежановић
Data:
2021
Editor:
  • Министарство просвете Републике Србије
Uri:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2125369/603/os4-matematika-169-cas-razlomci-utvrdjivanje
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/432
nivel de educatie:
Први циклус основног образовања
Grad:
4. разред
Limba:
sr
Curs general:
Математика
Uri:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2125369/603/os4-matematika-169-cas-razlomci-utvrdjivanje
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/432

Trimite feedback

 

 

Toate DSPACEGrupuri de resurse digitaleAutoriTitluriSubiecțiGrup de resurse digitaleAutoriTitluriSubiecți

Statistici

Vizualizați statisticile de utilizare

Trimite feedback