DOOR - Digitalni otvoreni obrazovni resursi
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • Srpski (latinica) 
    • Srpski (ćirilica)
    • Srpski (latinica)
    • Engleski
    • Bosanski
    • Hrvatski
    • Mađarski
    • Bugarski
    • Slovenčina
    • Albanski
    • Rumunski
    • Ruski
  • Prijava
Pregled zapisa 
  •   Digitalni otvoreni obrazovni resursi
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Pregled zapisa
  •   Digitalni otvoreni obrazovni resursi
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Pregled zapisa
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Симетрала угла, обрада

Thumbnail
2021
5. 136.JPG (94.92Kb)
Kolekcija
Моја школа - РТС Планета
Metapodaci
Prikaz svih podataka o zapisu
Opis:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Математику (пети разред). Ученик ће бити у стању да: идентификује оснoсиметричну фигуру и одреди њену осу симетрије; симетрично преслика тачку, дуж и једноставнију фигуру користећи геометријски прибор; конструише симетралу дужи, симетралу угла и примењује њихова својства.
Ključne reči:
осна симетрија у равни / пресликавање тачке, дужи, круга, троугла, квадрата и правоугаоника / симетрала угла / особине симетрале угла / геометријски прибор / конструкција / врсте углова
Autori:
Љиљана Рајчић
Datum:
2021
Izdavač:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2115607/814/os5-matematika-136-cas-simetrala-ugla-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/4347
Kvalifikacija:
Други циклус основног образовања
Razred:
5. разред
Jezik:
sr
Opšti predmet:
Математика
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2115607/814/os5-matematika-136-cas-simetrala-ugla-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/4347

Pošaljite zapažanja

 

 

Kompletan repozitorijumGrupe digitalnih resursaAutoriNasloviTemeOva kolekcijaAutoriNasloviTeme

Statistika

Pregled statistika

Pošaljite zapažanja