DOOR - Burime arsimore të hapura dixhitale
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • Shqip 
    • Serbisht (Cyrillic)
    • Serbisht (Latinisht)
    • Anglisht
    • Gjiëshktor
    • Kroat
    • Hungarez
    • Bullgar
    • Slovenčina
    • Shqip
    • Rumun
    • Rus
  • Hyrje
Shikoni artikullin 
  •   Burime arsimore të hapura dixhitale
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Shikoni artikullin
  •   Burime arsimore të hapura dixhitale
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Shikoni artikullin
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Појам рачунарске мреже

Thumbnail
2020
IR6_10.png (515.4Kb)
Grupi i burimeve dixhitale
Моја школа - РТС Планета
Metadata
Tregoni rekordin e plotë të artikullit
Përshkrim:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Информатику и рачунарство (шести разред). Ученик ће бити у стању да: одговорно и правилно користи ИКТ уређаје у мрежном окружењу; примењује поступке и правила за безбедно понашање и представљање на мрежи.
Fjalë kyçe:
мрежно окружење / интернет / употреба ИКТ уређаја у мрежном окружењу / правила безбедног рада на интернету / заштита приватности / заштита личних података
Autor:
Ајсела Хаџиахметовић
Datë:
2020
Botues:
  • Министарство просвете Републике Србије
Uri:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1757670/609/os6-informatika-i-racunarstvo-10-cas-pojam-racunarske-mreze
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/4445
Niveli i arsimit:
Други циклус основног образовања
Gradë:
6. разред
Kurs i përgjithshëm:
Информатика и рачунарство
Uri:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1757670/609/os6-informatika-i-racunarstvo-10-cas-pojam-racunarske-mreze
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/4445

Dërgoni Reagime

 

 

E gjithë DSpaceGrupet e burimeve dixhitaleAutorTitujLëndëKy grup burimesh dixhitaleAutorTitujLëndë

Statistikë

Shikoni Statistikat e Përdorimit

Dërgoni Reagime