DOOR - Digitalni otvoreni obrazovni resursi
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • Hrvatski 
    • Srpski (ćiril)
    • Srpski (latinski)
    • Engleski
    • Bosanski
    • Hrvatski
    • Mađarski
    • Bugarski
    • Slovenčina
    • Albanski
    • Rumunski
    • Ruski
  • Prijaviti se
Pogledajte stavku 
  •   Digitalni otvoreni obrazovni resursi
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Pogledajte stavku
  •   Digitalni otvoreni obrazovni resursi
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Pogledajte stavku
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Рационални и ирационални бројеви. Реални бројеви, обрада

Thumbnail
2020
M1.21.JPG (217.9KB)
Grupa digitalnih resursa
Моја школа - РТС Планета
Metapodaci
Prikaži puni zapis predmeta
Opis:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Математику (1. разред). Ученик ће бити у стању да: користи, приказује на бројевној правој и пореди природне, целе, рационалне и реалне бројеве; преводи рационалне бројеве из једног записа у други.
Ključne riječi:
природни бројеви / прстен целих бројева / поље рационалних бројева / ирационални бројеви / бројевнa права
Autori:
Милица Лазаревић Пауновић
Datum:
2020
Izdavač:
  • Министарство просвете Републике Србије
Uri:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1715814/617/ss1-matematika-21-cas-racionalni-i-iracionalni-brojevi-realni-brojevi
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/4496
Kvalifikacija:
Гимназија
Stupanj:
1. разред
Jezik:
sr
Opći tečaj:
Математика
Uri:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1715814/617/ss1-matematika-21-cas-racionalni-i-iracionalni-brojevi-realni-brojevi
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/4496

Pošalji povratne informacije

 

 

Sav dspaceGrupa digitalnih resursaAutoriTitulaSubjektiOva grupa digitalnih resursaAutoriTitulaSubjekti

Statistika

Pogledajte statistiku upotrebe

Pošalji povratne informacije