DOOR - Digitalni otvoreni obrazovni resursi
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • Bosanski 
    • Srpski (ćirilica)
    • Srpski (latinski)
    • Engleski
    • Bosanski
    • Hrvatski
    • Mađarski
    • Bugarski
    • Slovenčina
    • Albanski
    • Rumunski
    • Ruski
  • Ulogovati se
Pogledajte predmet 
  •   Digitalni otvoreni obrazovni resursi
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Pogledajte predmet
  •   Digitalni otvoreni obrazovni resursi
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Pogledajte predmet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

У непознатој земљи (утврђивање)

Thumbnail
2021
2.34.png (607.8KB)
Grupa digitalnih resursa
Моја школа - РТС Планета
Metapodaci
Pokažite puni zapis predmeta
Opis:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Ликовну културу (други разред). Ученик ће бити у стању да: изрази, одабраним материјалом и техникама своје емоције, машту, сећања и замисли; користи једноставне информације и одабрана ликовна дела као подстицај за стваралачки рад, повезује уметничко занимање и одговарајуће продукте.
Ključne riječi:
замишљања / машта / наивна уметност
Autori:
Гордана Јовановић
Datum:
2021
Izdavač:
  • Министарство просвете Републике Србије
Uri:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2125357/597/os2-likovna-kultura-34-cas-u-nepoznatoj-zemlji-utvrdjivanje
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/4580
Kvalifikacija:
Први циклус основног образовања
Stepen:
2. разред
Jezik:
sr
Opći kurs:
Ликовна култура
Uri:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2125357/597/os2-likovna-kultura-34-cas-u-nepoznatoj-zemlji-utvrdjivanje
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/4580

Pošaljite povratne informacije

 

 

Sav dspaceGrupe digitalnih resursaAutoriNasloviSubjektiOva Grupa digitalnih resursaAutoriNasloviSubjekti

Statistika

Pogledajte statistiku upotrebe

Pošaljite povratne informacije