DOOR - Digital open educational resources
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • English 
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
    • English
    • Bosnian
    • Croatian
    • Hungarian
    • Bulgarian
    • Slovenčina
    • Albanian
    • Romanian
    • Russian
  • Login
View Item 
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Сналажење и изглед нашег насеља и околине, утврђивање

Thumbnail
2020
SON2-25..png (335.8Kb)
Collections
Моја школа - РТС Планета
Metadata
Show full item record
Description:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Свет око нас (други разред). Ученик ће бити у стању да: пронађе тражени објекат у насељу помоћу адресе/карактеристичних објеката; разликује облике рељефа у свом насељу и околини.
Keywords:
оријентација у простору / адреса / карактеристични објекти у насељу / сналажење у насељу помоћу адресе (улица, кућни број) / сналажење у насељу помоћу карактеристичних објеката / рељеф и облици рељефа
Authors:
Кристина Јовановић
Date:
2020
Publisher:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1791096/805/os2-svet-oko-nas-25-cas-snalazenje-i-izgled-naseg-naselja-i-okoline-utvrdjivanje
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/459
Education Level:
Први циклус основног образовања
Grade:
2. разред
Language:
sr
Course general:
Свет око нас
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1791096/805/os2-svet-oko-nas-25-cas-snalazenje-i-izgled-naseg-naselja-i-okoline-utvrdjivanje
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/459

Send Feedback

 

 

All of DSpaceCollectionsAuthorsTitlesSubjectsThis collectionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

Send Feedback