DOOR - Digital open educational resources
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • English 
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
    • English
    • Bosnian
    • Croatian
    • Hungarian
    • Bulgarian
    • Slovenčina
    • Albanian
    • Romanian
    • Russian
  • Login
View Item 
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Основна анализа табеларно записаних података - фреквенцијска анализа - обрада, вежбање

Thumbnail
2021
28.jpg (62.24Kb)
Collections
Моја школа - РТС Планета
Metadata
Show full item record
Description:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Информатику и рачунарство (осми разред). Ученик ће бити у стању да: изврши основне анализе и обраде табеларних података (по врстама и по колонама, сортирање, филтрирање, ...); графички представи низове података (у облику линијског, стубичастог или секторског дијаграма).
Keywords:
Џупитер / анализа података / уграђене функције
Authors:
Милена Марић
Date:
2021
Publisher:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2036105/821/os8-informatika-i-racunarstvo-28-cas-osnovne-analize-tabelarno-zapisanix-podataka-frekvencijska-analiza
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/4682
Education Level:
Други циклус основног образовања
Grade:
8. разред
Language:
sr
Course general:
Информатика и рачунарство
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2036105/821/os8-informatika-i-racunarstvo-28-cas-osnovne-analize-tabelarno-zapisanix-podataka-frekvencijska-analiza
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/4682

Send Feedback

 

 

All of DSpaceCollectionsAuthorsTitlesSubjectsThis collectionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

Send Feedback