DOOR - Цифровые открытые образовательные ресурсы
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • Русский 
    • Сербский (Кириллик)
    • Сербский (латынь)
    • Английский
    • Боснийский
    • Хорватский
    • Венгерский
    • Болгарский
    • Slovenčina
    • Албанский
    • Румынский
    • Русский
  • Авторизоваться
Просмотреть элемент 
  •   Цифровые открытые образовательные ресурсы
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Просмотреть элемент
  •   Цифровые открытые образовательные ресурсы
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Просмотреть элемент
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Барокне тенденције у српској књижевности, Захарија Орфелин, „Плач Сербији“

Thumbnail
2020
3..png (314.1Кб)
Группа цифровых ресурсов
Моја школа - РТС Планета
Метаданные
Показать полную запись предмета
Описание:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за српски језик и књижевност (други разред). Ученик ће бити у стању да: наведе и објасни друштвено-историјске околности које су утицале на појаву барока у српској култури; упореди стилска средства барока са уметничким средствима претходних епоха (праваца).
Ключевые слова:
барок у српској књижевности / Захарија Орфелин / Плач Сербији / Славеносербски магазин / плач (жанр) / Библијски плач / песимизам / персонификација Србије
Авторы:
Ненад Гугл
Свидание:
2020
Издатель:
  • Министарство просвете Републике Србије
Ури:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1664372/620/ss2-srpski-jezik-i-knjizevnost-3-cas-barokne-tendencije-u-srpskoj-knjizevnosti-plac-serbiji
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/4722
Уровень образования:
Гимназија
Оценка:
2. разред
Язык:
sr
Общий курс:
Српски језик (и књижевност)
Ури:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1664372/620/ss2-srpski-jezik-i-knjizevnost-3-cas-barokne-tendencije-u-srpskoj-knjizevnosti-plac-serbiji
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/4722

Отправить отзыв

 

 

Весь DSPACEГрупа дигиталних ресурсаАвторыНазванияПредметыГруппа цифровых ресурсовАвторыНазванияПредметы

Статистика

Просмотреть статистику использования

Отправить отзыв