DOOR - Digital open educational resources
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • English 
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
    • English
    • Bosnian
    • Croatian
    • Hungarian
    • Bulgarian
    • Slovenčina
    • Albanian
    • Romanian
    • Russian
  • Login
View Item 
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Променљива, доделе вредности и приказивање променљивих

Thumbnail
2021
16.jpg (55.19Kb)
Collections
Моја школа - РТС Планета
Metadata
Show full item record
Description:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Информатику и рачунарство (седми разред). Ученик ће бити у стању да: креира рачунарске програме који доприносе решавању пројектног задатка.
Keywords:
Python / текстуални програмски језик / инсталација / променљива
Authors:
Милош Милосављевић
Date:
2021
Publisher:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1887643/818/os7-informatika-i-racunarstvo-16-cas-promenljive-dodela-vrednosti-i-prikazivanje-promenljivix
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/4744
Education Level:
Други циклус основног образовања
Grade:
7. разред
Language:
sr
Description:
Користе се примери који, у складу са скорашњим догађајима могу изазвати негативне реакције код гледалаца (игре пуцања, број муниције у шаржеру...))
Course general:
Информатика и рачунарство
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1887643/818/os7-informatika-i-racunarstvo-16-cas-promenljive-dodela-vrednosti-i-prikazivanje-promenljivix
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/4744

Send Feedback

 

 

All of DSpaceCollectionsAuthorsTitlesSubjectsThis collectionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

Send Feedback