DOOR - Digital open educational resources
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • English 
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
    • English
    • Bosnian
    • Croatian
    • Hungarian
    • Bulgarian
    • Slovenčina
    • Albanian
    • Romanian
    • Russian
  • Login
View Item 
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Утврђивање и систематизација

Thumbnail
2020
35.jpg (49.25Kb)
Collections
Моја школа - РТС Планета
Metadata
Show full item record
Description:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења енглеског језика (7. разред). Ученик ће бити у стању да: разуме једноставније текстове у којима се описују радње и ситуације у садашњости; разуме једноставније текстове у којима се описују радње и ситуације у прошлости; размени појединачне информације и/или неколико информација у низу које се односе на радње у садашњости и прошлости; примени потребне промене у писању.
Keywords:
The Present Simple Tense за изражавање сталних и уобичајених радњи / The Present Continuous Tense за изражавање тренутних и привремених радњи. / The Past Simple Tense правилних и неправилних глагола, све употребе / The Past Continuous Tense, све употребе
Authors:
Бошко Маријан
Date:
2020
Publisher:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2127823/612/os7-engleski-jezik-35-cas-utvrdjivanje-i-sistematizacija
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/4889
Education Level:
Други циклус основног образовања
Grade:
7. разред
Language:
sr
Course general:
Енглески језик
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2127823/612/os7-engleski-jezik-35-cas-utvrdjivanje-i-sistematizacija
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/4889

Send Feedback

 

 

All of DSpaceCollectionsAuthorsTitlesSubjectsThis collectionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

Send Feedback