DOOR - Digitálne otvorené vzdelávacie zdroje
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • Slovenský 
    • Srbský (cyrillic)
    • Srbský (latinský)
    • Angličtina
    • Bosniansky
    • Chorvátsky
    • Мaďarský
    • Bulharský
    • Slovenčina
    • Albánsky
    • Rumunský
    • Ruský
  • Prihlásiť sa
Zobraziť položku 
  •   Digitálne otvorené vzdelávacie zdroje
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Zobraziť položku
  •   Digitálne otvorené vzdelávacie zdroje
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Zobraziť položku
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Наслеђивање квантитативних особина, обрада

Thumbnail
2021
34. Nasledjivanje kvantitatinih osobina, obrada, SS4.png (209.5Kb)
Skupina digitálnych zdrojov
Моја школа - РТС Планета
Metadáta
Zobraziť celý záznam položky
Opis:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Биологију (други разред). Ученик ће бити у стању да: повеже Менделове законе наслеђивања са карактеристикама мејотичке поделе хромозома, посебно на примерима генетике човека; разликује генетичку и фенотипску варијабилност; прикупи, прикаже и тумачи податке добијене истраживањем.
Kľúčové slová:
наслеђивање квантитативних особина / квантитативне особине, полигене особине / наслеђивање боје коже
Autor:
Душан Костић
Dátum:
2021
Vydavateľ:
  • Министарство просвете Републике Србије
Uri:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1911449/626/ss4-biologija-34-cas-nasledjivanje-kvantitativnix-osobina-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/5014
Stupeň vzdelania:
Гимназија
Stupeň:
2. разред
Jazyk:
sr
Všeobecný kurz:
Биологија
Uri:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1911449/626/ss4-biologija-34-cas-nasledjivanje-kvantitativnix-osobina-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/5014

Poslať spätnú väzbu

 

 

Všetky dspaceSkupiny digitálnych zdrojovAutorTitulPredmetyTáto skupina digitálnych zdrojovAutorTitulPredmety

Štatistika

Zobraziť štatistiku použitia

Poslať spätnú väzbu