DOOR - Дигитални отворени образовни ресурси
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • Српски (ћирилица) 
    • Српски (ћирилица)
    • Српски (латиница)
    • Енглески
    • Босански
    • Хрватски
    • Мађарски
    • Бугарски
    • Slovenčina
    • Албански
    • Румунски
    • Руски
  • Пријава
Преглед записа 
  •   Дигитални отворени образовни ресурси
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Преглед записа
  •   Дигитални отворени образовни ресурси
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Преглед записа
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Јустинијанова обнова, обрада и утврђивање

Thumbnail
2021
37 i 38. Justinijanova obnova, obrada i utvrđivanje, IST1.png (229.3Kb)
Колекције
Моја школа - РТС Планета
Метаподаци
Приказ свих података о запису
Опис:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Историју (први разред). Ученик ће бити у стању да: анализира узрочно-последичне везе и идентификује их на конкретним примерима; анализира историјске податке и идентификује особености, континуитет и промене у различитим појавама дугог трајања.
Кључне речи:
Јустинијан I / спољна политика / освајања / Словени и Авари / Цариград / Зборник грађанског права / Васељенски сабор
Аутори:
Ивана Обреновић
Датум:
2021
Издавач:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2034391/617/ss1-istorija-37-i-38-cas-justinijanova-obnova-obrada-i-utvrdjivanje
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/5093
Квалификација:
Гимназија
Разред:
1. разред
Језик:
sr
Општи предмет:
Историја
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2034391/617/ss1-istorija-37-i-38-cas-justinijanova-obnova-obrada-i-utvrdjivanje
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/5093

Пошаљите запажања

 

 

Комплетан репозиторијумГрупе дигиталних ресурсаАуториНасловиТемеОва колекцијаАуториНасловиТеме

Статистика

Преглед статистика

Пошаљите запажања