DOOR - Resurse educaționale digitale deschise
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • Română 
    • Sârb (chirilic)
    • Sârb (latină)
    • Engleză
    • Bosniac
    • Croat
    • Maghiară
    • Bulgară
    • Slovenčina
    • Albanez
    • Română
    • Rusă
  • Autentificare
Vezi obiectul 
  •   Resurse educaționale digitale deschise
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Vezi obiectul
  •   Resurse educaționale digitale deschise
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Vezi obiectul
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Здрава исхрана, обрада

Thumbnail
2020
SON2-9..png (306.3KB)
Grupuri de resurse digitale
Моја школа - РТС Планета
Metadate
Afișați înregistrarea completă a articolului
Descriere:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Свет око нас (други разред). Ученик ће бити у стању да: повеже личну хигијену, боравак у природи, физичку активност и разноврсну исхрану са очувањем здравља.
Cuvinte cheie:
здрав начин живота / разноврсна исхрана / број оброка
Autori:
Марија Трујкић
Data:
2020
Editor:
  • Министарство просвете Републике Србије
Uri:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1639320/805/os2-svet-oko-nas-9-cas-zdrava-isxrana-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/550
nivel de educatie:
Први циклус основног образовања
Grad:
2. разред
Limba:
sr
Descriere:
У запису у презентацији Да ли сте знали пише да јабуке „лебде у води јер су испуњене са 25% ваздуха“. Прецизније је оно што се усмено саопштава, а то је да јабуке „плутају“.
Curs general:
Свет око нас
Uri:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1639320/805/os2-svet-oko-nas-9-cas-zdrava-isxrana-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/550

Trimite feedback

 

 

Toate DSPACEGrupuri de resurse digitaleAutoriTitluriSubiecțiGrup de resurse digitaleAutoriTitluriSubiecți

Statistici

Vizualizați statisticile de utilizare

Trimite feedback