DOOR - Resurse educaționale digitale deschise
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • Română 
    • Sârb (chirilic)
    • Sârb (latină)
    • Engleză
    • Bosniac
    • Croat
    • Maghiară
    • Bulgară
    • Slovenčina
    • Albanez
    • Română
    • Rusă
  • Autentificare
Vezi obiectul 
  •   Resurse educaționale digitale deschise
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Vezi obiectul
  •   Resurse educaționale digitale deschise
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Vezi obiectul
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Преподневно и послеподневно мерење времена, обрада

Thumbnail
2021
SON2-36..png (298.7KB)
Grupuri de resurse digitale
Моја школа - РТС Планета
Metadate
Afișați înregistrarea completă a articolului
Descriere:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Свет око нас (други разред). Ученик ће бити у стању да: одреди време помоћу часовника и календара користећи временске одреднице: сат, дан, седмицу, месец, годину.
Cuvinte cheie:
време / сналажење у времену / часовник / дан / сат / минут
Autori:
Вана Пантић
Data:
2021
Editor:
  • Министарство просвете Републике Србије
Uri:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1894839/805/os2-svet-oko-nas-36-cas-prepodnevno-i-poslepodnevno-merenje-vremena-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/554
nivel de educatie:
Први циклус основног образовања
Grad:
2. разред
Limba:
sr
Descriere:
Подне јесте „средишњи део дана“ како учитељица каже тј. прецизније половина дана, али није увек, преко читаве године, „половина обданице“. Сунце не греје најјаче у подне током читаве године. У објашњавању послеподневног рачунања времена, поткрали су се лапсуси у сабирању часова.
Curs general:
Свет око нас
Uri:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1894839/805/os2-svet-oko-nas-36-cas-prepodnevno-i-poslepodnevno-merenje-vremena-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/554

Trimite feedback

 

 

Toate DSPACEGrupuri de resurse digitaleAutoriTitluriSubiecțiGrup de resurse digitaleAutoriTitluriSubiecți

Statistici

Vizualizați statisticile de utilizare

Trimite feedback