DOOR - Digital open educational resources
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • English 
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
    • English
    • Bosnian
    • Croatian
    • Hungarian
    • Bulgarian
    • Slovenčina
    • Albanian
    • Romanian
    • Russian
  • Login
View Item 
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Именице, придеви, бројеви (провера знања)

Thumbnail
2021
II 117 СЈ.jpg (101.4Kb)
Collections
Моја школа - РТС Планета
Metadata
Show full item record
Description:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Српски језик (други разред). Ученик ће бити у стању да: разликује врсте речи у типичним случајевима; одређује основне граматичке категорије именица и глагола; поштује и примењује основна правописна правила; пронађе експлицитно исказане информације у једноставном тексту (линеарном и нелинеарном).
Keywords:
врсте речи / именице (властите и заједничке) / род и број именица / придеви (описни) / бројеви (основни и редни)
Authors:
Звонимирка Јовичић
Date:
2021
Publisher:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1982316/805/os2-srpski-jezik-117-cas-imenice-pridevi-brojevi-provera-znanja
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/5753
Education Level:
Први циклус основног образовања
Grade:
2. разред
Language:
sr
Course general:
Српски језик (и књижевност)
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1982316/805/os2-srpski-jezik-117-cas-imenice-pridevi-brojevi-provera-znanja
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/5753

Send Feedback

 

 

All of DSpaceCollectionsAuthorsTitlesSubjectsThis collectionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

Send Feedback