DOOR - Digital open educational resources
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • English 
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
    • English
    • Bosnian
    • Croatian
    • Hungarian
    • Bulgarian
    • Slovenčina
    • Albanian
    • Romanian
    • Russian
  • Login
View Item 
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Сабирање и одузимање бројева до 100, утврђивање

Thumbnail
2021
m2.68.PNG (296.4Kb)
Collections
Моја школа - РТС Планета
Metadata
Show full item record
Description:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Математику (други разред). Ученик ће бити у стању да: одреди десетице најближе датом броју; усмено сабира и одузима бројеве до 100; примени замену места и здруживање сабирака и чинилаца ради лакшег рачунања; уочи правило и одреди следећи члан започетог низа.
Keywords:
усмено сабирање / сабирање са преласком / усмено одузимање / одузимање са преласком / поступци сабирања / здруживање сабирака / поступци одузимања
Authors:
Горица Ивановић
Date:
2021
Publisher:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2125360/597/os2-matematika-170-cas-sabiranje-i-oduzimanje-brojeva-do-100-utvrdjivanje
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/5929
Education Level:
Први циклус основног образовања
Grade:
2. разред
Language:
sr
Course general:
Математика
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2125360/597/os2-matematika-170-cas-sabiranje-i-oduzimanje-brojeva-do-100-utvrdjivanje
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/5929

Send Feedback

 

 

All of DSpaceCollectionsAuthorsTitlesSubjectsThis collectionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

Send Feedback