DOOR - Digital open educational resources
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • English 
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
    • English
    • Bosnian
    • Croatian
    • Hungarian
    • Bulgarian
    • Slovenčina
    • Albanian
    • Romanian
    • Russian
  • Login
View Item 
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Гледање цртаног филма „Бамбиˮ, утврђивање

Thumbnail
2021
2.177. Gledanje crtanog filma Bambi, utvrdjivanje.jpg (104.0Kb)
Collections
Моја школа - РТС Планета
Metadata
Show full item record
Description:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Српски језик (други разред). Ученик ће бити у стању да разликује књижевне врсте: песму, причу, басну, бајку, драмски текст; одреди главни догађај, време и место дешавања у прочитаном тексту; одреди редослед догађаја у тексту; уочи главне и споредне ликове и разликује њихове позитивне и негативне особине.
Keywords:
бајка / Феликс Салтен / „Бамбиˮ / тема / главни и споредни лик / редослед догађаја
Authors:
Валерија Николић
Date:
2021
Publisher:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
ОШ2 – Српски језик, 177. час: Гледање цртаног филма „Бамби“ (утврђивање) - Moja школа (rtsplaneta.rs)
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/6082
Education Level:
Први циклус основног образовања
Grade:
2. разред
Language:
sr
Course general:
Српски језик (и књижевност)
URI:
ОШ2 – Српски језик, 177. час: Гледање цртаног филма „Бамби“ (утврђивање) - Moja школа (rtsplaneta.rs)
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/6082

Send Feedback

 

 

All of DSpaceCollectionsAuthorsTitlesSubjectsThis collectionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

Send Feedback