DOOR - Resurse educaționale digitale deschise
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • Română 
    • Sârb (chirilic)
    • Sârb (latină)
    • Engleză
    • Bosniac
    • Croat
    • Maghiară
    • Bulgară
    • Slovenčina
    • Albanez
    • Română
    • Rusă
  • Autentificare
Vezi obiectul 
  •   Resurse educaționale digitale deschise
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Vezi obiectul
  •   Resurse educaționale digitale deschise
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Vezi obiectul
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Дељивост збира бројем, обнављање

Thumbnail
2021
4m.12..jpg (85.94KB)
Grupuri de resurse digitale
Моја школа - РТС Планета
Metadate
Afișați înregistrarea completă a articolului
Descriere:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за математику (4. разред). Ученик ће бити у стању да: прочита, запише и упореди природне бројеве и прикаже их на бројевној правој; изврши четири основне рачунске операције у скупу N0; састави израз, израчуна вредност бројевног израза и примени својства рачунских операција.
Cuvinte cheie:
скуп природних бројева / својства рачунских операција / дељење збира бројем / дељивост
Autori:
Славица Петковић
Data:
2021
Editor:
  • Министарство просвете Републике Србије
Uri:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1970609/603/os4-matematika-111-cas-deljivost-zbira-brojem-obnavljanje
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/6101
nivel de educatie:
Први циклус основног образовања
Grad:
4. разред
Limba:
sr
Curs general:
Математика
Uri:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1970609/603/os4-matematika-111-cas-deljivost-zbira-brojem-obnavljanje
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/6101

Trimite feedback

 

 

Toate DSPACEGrupuri de resurse digitaleAutoriTitluriSubiecțiGrup de resurse digitaleAutoriTitluriSubiecți

Statistici

Vizualizați statisticile de utilizare

Trimite feedback