DOOR - Digital open educational resources
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • English 
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
    • English
    • Bosnian
    • Croatian
    • Hungarian
    • Bulgarian
    • Slovenčina
    • Albanian
    • Romanian
    • Russian
  • Login
View Item 
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Светлана Велмар Јанковић, Златно јагње, одломак, обрада

Thumbnail
2021
3.23.jpg (68.62Kb)
Collections
Моја школа - РТС Планета
Metadata
Show full item record
Description:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Српски језик (трећи разред). Ученик ће бити у стању да: чита са разумевањем различите текстове; опише свој доживљај прочитаних књижевних дела; изнесе своје мишљење о тексту; одреди тему, редослед догађаја, време и место дешавања у прочитаном тексту; именује главне и споредне ликове и разликује њихове позитивне и негативне особине.
Keywords:
Златно јагње / Светлана Велмар Јанковић / Књига за Марка / тема / ликови
Authors:
Сузана Стојановић
Date:
2021
Publisher:
  • Mинистарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1916704/600/os3-srpski-jezik-92-cas-svetlana-velmar-jankovic-zlatno-jagnje-odlomak-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/614
Education Level:
Први циклус основног образовања
Grade:
3. разред
Language:
sr
Course general:
Српски језик (и књижевност)
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1916704/600/os3-srpski-jezik-92-cas-svetlana-velmar-jankovic-zlatno-jagnje-odlomak-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/614

Send Feedback

 

 

All of DSpaceCollectionsAuthorsTitlesSubjectsThis collectionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

Send Feedback